Wakacje z mnóstwem atrakcji

Tegoroczne wakacje zaczęły się dla nas niesamowicie, ponieważ wyjechaliśmy na pięciodniową wycieczkę do Zakopanego. W tym miejscu nie sposób się nudzić. Każdy dzień był bardzo dokładnie zaplanowany i obfitował całym bogactwem atrakcji. Nawet podróż była urozmaicona, bo w drodze do Zakopanego najpierw przepłynęliśmy promem przez Dunajec, aby zwiedzić kościół i pustelnię Św. Świerada w Gródku nad Dunajcem, a następnie pojechaliśmy do Niedzicy, gdzie odbyliśmy rejs po Jeziorze Czorsztyńskim.

Widoki jakie roztaczały się wokół przyciągały wzrok każdego z nas. Wreszcie po tych pięknych przeżyciach dojechaliśmy do celu, aby odpocząć i nabrać sił na następnie dni. A atrakcji w tym regionie Polski jest mnóstwo o czym przekonaliśmy się spacerując Doliną Kościeliską, zwiedzając kościół na Krzeptówkach, Gubałówkę, Skocznię Narciarską. Nie mogło zabraknąć rozrywki w Parku Wodnym ,,Termy Bania”, przejażdżki retro pociągiem po Zakopanem czy zakupu pamiątek na Krupówkach. A przez cały nasz pobyt w górach czuwał ,,Śpiący Rycerz” na Giewoncie. Podczas naszego wyjazdu nie zapomniał o nas Wójt, który postanowił nas odwiedzić. Gość upewnił się, że jest nam tutaj dobrze, a my wdzięczny za zorganizowanie wspaniałego wypoczynku zrewanżowaliśmy się zapraszając na wieczorne ognisko z kiełbaskami i góralskim bigosem.

Ach! Jakie wspaniałe są te nasze polskie góry !

Wszyscy uczestnicy tej wycieczki czyli dzieci uczęszczające do placówki wraz ze swoim rodzeństwem i rodzicami oraz opiekunowie serdecznie dziękujemy za zorganizowanie nam miłego spędzenia kilku wakacyjnych dni: wójtowi Markowi Lupie, kierownik GOPS-u Albinie Kmieć wraz z pracownikami, a także Kazimierzowi Król za pełnienie roli profesjonalnego przewodnika oraz Renacie Klimek pełniącej rolę troskliwego, serdecznego kierownika wycieczki.

Za piękne zachowanie się podczas całego pobytu w górach wszyscy uczestnicy otrzymali wspaniałe nagrody.